پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ما چهار نفر

جایت خالی مامانم

1392/11/18 21:53
223 بازدید
اشتراک گذاری

اشک امانم را نمی دهد

چرا رفتی سوال بزرگی هست که تا ابد بی جواب خواهد ماند

یادت برای همیشه در قلبم می ماند

دیگر نمی دانم کجا بروم دلم برایت خیلی تنگ شده بیش از هر زمان  دیگر

اصلا نمی دانم چه بنویسم  مثل گمشده دربیابان می مانم سرگردانم  وحیران

فرشته مهربانی  به همان قرانی که خواندی بعدش خاموش شدی  از همانجا هم هوایمان را

داشته باش برایمان دعا کن مثل همیشه

 

هرگز خوبیهایت   مهربانیت  و.........از یادم نخواهد رفت

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان منتظر
19 بهمن 92 23:12
الهیییی فدای دلت بشمممم.اخه چرا اینجوری شد؟چند ماهت بود؟ خودت خوبی؟ وایییی هنگ کردم ای خداااااااااا
مامان منتظر
19 بهمن 92 23:17
وایییییی بنفشه فکر کنم اشتباه فهمیدم .... وایییی بازم هنگ کردم .......عزیزمممممممممممم کی این اتفاق افتاد؟ واقعا متاسفممممم.
hodeys
20 بهمن 92 1:21
خیلی دلم گرفته، .... اگه کمکی، کاری ازم بر میاد بگو خدا جاشونو تو بهشت سبز کنه
زهرا مامان مه سما
20 بهمن 92 9:07
عزیزم تسلیت میگم بهت انشالله روحش قرین رحمت باشه
یلدا مامان کیان
20 بهمن 92 10:03
تسلیت میگم عزیزم خدا بهت صبر بده و غم اخرت باشه خیلی ناراحت شدم روحش شاد
زهرا مامان مه سما
22 بهمن 92 0:36
بنفشه میخوام بهت زنگ زنم باهم حرف بزنیم ولی همش فکر میکنم مزاحمت کیشم اصلا نمیدونم چه ساعتی زنگ بزنم که موقع استراحتت نباشه و یا مشغول کار نباشی دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم
مامان منتظر
27 بهمن 92 0:06
بنفشه جون خدا بهت صبر بده.عزیزم خودتو مشغول کن .بهتر شدی؟؟