پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ما چهار نفر

تلخترین عید

1393/1/6 16:42
204 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

سال نو امد

ومن دلم نیامد به کسی تبریک بگویم  دل پر غصه ام هوای کویش را دارد

هر روز که می گذرد بیشتر از قبل داغون می شوم واز خدا طلب صبر می کنم

به هر چه فکر می کنم دوباره فکرم برمی گردد سمت مادرم

منی که برای هر کاری نظرش را می خواستم وتاظهر ده بار باهاش تماس می گرفتم

حالاچطور نبودنش را باور کنم

هر روز تا از تخت میام پایین مشتاقانه میرم سمت تلفن اما لباس مشکی تنم

وعکس پر از لبخندش کنارم اشک را دوباره تو چشمام جمع می کنه

چه شبها که سرگردان درخانه به دنبالش می گردم واشک مرهم دل داغونم می شود

مادر چطور بگم راضیم به رضای خدا

تو که اینقدر نگران من بودی  همیشه می گفتی چطور می خوای از پس بچه ها بربیای

می گفتی اگر من نباشم کسی هم به فکر تو نیست پس چرا رفتی؟چرا تنهایم گذاشتی؟

غم واشک همدم همیشگی من شدن

تسلای دلم هیچ چیز نیست

اروز می کنم کودک درونم شبیه تو شود تا کمی شاید کمی ارام شوم

 

روح پاکت قرین شادی ورحمت الهی همراه همیشگیت باشد

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان مهربان
6 فروردین 93 17:33
سلاااااااااااااااام وبلاگ قشنگی داری به منو پسرمم سر بزنید
aryana
6 فروردین 93 23:58
خدا رحمتشون کنه
مامان منتظر
15 فروردین 93 13:38
الهی که من فدای اون دلت بشم خدا بهت صبر بده واقعا هیچ کس جای مادر رو نمیگیره.خدا رحمتش کنه. ولی تر خدا به فکر اون کوچولوی توی دلتم باش.سوره والعصر بخون تا ارامش پیدا کنی.
معصومه
18 فروردین 93 16:49
خدا رحمتشون کنه خوبی عزیزم؟ بیا ی خبر بده کامل از خودت من فک میکردم خدای نکرده نی نی تو دلیت از بین رفته حتی کامنتمبرات دادم تایید نکردی
hodeys
18 فروردین 93 18:17
سلام مادر بزرگ منم اواخر پارسال فوت کرد و مراسم 40ش تو تعطیلات عید بود خییییلی سخت بود! حالا شما که مادرت بود .... خدا رحمتش کنه، به شما هم صبر بده گلم
مامان علی کیا
1 اردیبهشت 93 17:06
سلام خیلی ناراحت شدم یهو فکر کردم اگه مامان من ... وای خیلی سخته ولی مگه میشه کاری کرد نه فقط باید با یادش زندگی کرد همیشه باهاش در تماس باش وبهش بگو دوسش داری