پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ما چهار نفر

عید سعید فطر مبارکککککک

1394/4/25 16:00
299 بازدید
اشتراک گذاری

گلای من

یکماه رمضان تمام شد وعید فطر امد من که خیلی خوشحالم

هم بخاطر امدن عید چون خیلی خیلی دوسش دارم هم اینکه ماه رمضون تموم شد

همیشه ناراحت می شدم ا رفتنش اما امسال با وجود شما دوتا وروجک واقعا سخت بود

وخدا خدا می کردم به اخر برسه

البته من رو خودم خیلی کار کردم تا بتونم بهتر باشم وخدا کنم این روند ادامه بدم تا اخر

با کمک خداوند بهر حال انشالا طاعات همه قبول درگاه الهی واقع بشه وهمچنین خودم

وهمه رفتگان به خاک مخصوصا پدر ومادرم خدا بیامرزه

این عید بزرگ به همه تبریک میگم انشالا به همه خوش بگذره

پسندها (1)

نظرات (1)

پریسا
25 تیر 94 16:53
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید