پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ما چهار نفر

یلدا

1392/10/4 13:40
199 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مهربانم

زندگی رسم خوشایندی است

شاید هم پراز رسمهای خوشایند هست

مثل یلدا تولد دقیقه بیشتر

برای با هم بودنمان

مثل دقیقه دقیقه  باتو بودن

یلدای عمرت همیشه طولانی

دوست دارم ای فرشته مهربانیقلب

توشیرین ترین هندوانه  عمرمنی

توهمان بادام خوشمزه هستی که دوست دارم هرروز بخورمت

نینی کوچکم تونیز مثل فندقی می مانی که هرروز منتظرم

تا بگذرد این ایام  از پوسته خود جدا گردیماچ

 

تاخیرم علتی دارد که خود به آن آگاهی

پسندها (1)

نظرات (6)

فدایی طاها
7 دی 92 22:22
سلام اسم دالیا و دانیا هم خوبه واسه سوالی که کردید واسه اسم دختر مبارکتون باشه
مامان منتظر
18 دی 92 1:02
کجایی خانمی.چرا نیستی؟خودتو و پسر گلتو اون فسقلی تو راهیت خوب هستید؟
مامانی وبابایی
پاسخ
شما نیستید؟ خوبی چیکار کردی بالاخره
hodeys
20 دی 92 14:08
یلداتون مبارک
مامان منتظر
24 دی 92 23:40
دوستم من رفتم برای فرزند خوانده اقدام کردم تا خدا چی بخواد دیگه. شمام دعامون کنید ایشالاهرچی خدابخوادمن که هنوز دلم روشنه
مامان منتظر
10 بهمن 92 23:55
بنفشه جون چرا اپ نمیکنی از گل پسرمون مطلب و عکس بذار دلمون تنگ شده
معصومه
12 بهمن 92 22:31
عزیزم خوبی؟ نی نی خوبه چه خبرا؟ کم پیدا شی؟ چند وقتته عزیزم..معلوم نیس نی نی جنسیتش چیه؟ چجوری اینجوری شد؟خودت میخاسی؟ خب بیا بگو..