پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ما چهار نفر

امان از سرما

1392/9/24 20:12
193 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

 

حال که دارم این مطلب می نویسم شما به شدت سرما خوردی وسرفه های بدی میکنی

 

ومن دیگه کلافه  شدم چون دکتر گفته ویروسی وبهتره با درمان خانگی ومایعات رفع بشه

 

البته بگم که از من گرفتی من 10 روز داشتم دوروز خوب شدم ودوباره قصه تکرار شد با این

 

تفاوت که شماهم سرما خوردی وحالا هم بابا داره می گیره خدا بخیر بگذرونه

 

الهی مریضیت نبینم که وقتی گریه میکردی دلم ریش میشد وخودم هم پا به پات  گریه می کردم

 

 

خدایا همه بچه های مریض راشفا بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منتظر
23 آذر 92 23:10
سلام دوستم.ایشالا بلا دور باشه شما ک خیلی باید مراقب خودت باشی که نی نی تو دلت خوب باشه.الان چند هفته ای عزیزم؟ویار نداری؟
مامانی وبابایی
پاسخ
هفته12
مامان منتظر
23 آذر 92 23:14
من لب تاب ندارم ی مدته دست شوهرمه.با گوشی هراز گاهی بتونم میام.آخه سختمه با گوشی. راستی خودت میخواستی تفاوت سنی بچه هاتون کم باشه؟ من میگم دختر داری ببین پیش بینیم درسته؟!