پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ما چهار نفر

ارایشگاه

1391/12/17 23:08
152 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم کوتاه کردن موهات مبارکککککککک

 

امروز شما برای اولین بار رفتی آرایشگاه اولش حاضر نشدی بشینی روی صندلی اما یه کم که گذشت

شما آروم شدی نشستی اما باز آخر کار شما گریه کردی چون حسین آقا می خواست با ریش تراش

دور موهات را مرتب کند وشما چون بشدت از صدای ابمیوه گیری می ترسیگریه وفکر کردی که اونه بهر

حال تموم شد شما با شکل فشن اومدی خونه خاله الهی قربون مرد کوچکم وسرو نازم بشم که از اون

قیافه دخترونه در اومدی همه تعجب کردن تعجببهم می گفتن ما دانیال خودمون می خوایم

بابا هم با دیدن شما سوپرایز شد آخه موقع رفتن بهش هیچی نگفتم عینکنیشخند

نفس من وبابایی هستی مرد کوچک

 

بزودی مشکل اپلود کردن حل می کنم تا عکست بزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
19 اسفند 91 11:05
خوو عزیزم من چه میدونسم اون همون پسته..رمزیش کردی خوو آدم کنجکاو میشه
خوو حالا چرا رمزیش کردی؟
خداکنه بتونی بالاخره آپلود کنی ما عکسای نازپسرتو ببینیم.



ممنون عزیزم کوچولو خوبه؟
مامان محمدطاها
26 اسفند 91 22:57
اهان حالا شد
اینجا اومدم دیدم نوشته بنفشه
دنبال مهلا بودم
فکر کردم اشتباه اومدم
خب حالا مشکل حل شده؟



بلللللللللله بالاخره حل شد
مامان محمد طاها
27 اسفند 91 8:56
سلااااااااااام
من دیشب قبل از خواب یه کشفی کردم
من شمارو میشناسم

شما هم منون شناختید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمی دونم حدس من درسته یا نه؟
اول اسمت سین هست؟
مامان زهرا
28 اسفند 91 2:47
سلام عزیزم چرا به ارایش گاه مخصوص کوک نمیبری من پسرم و اونجا میبرم تو پستهای سایتم عکسش هست خواستی بیا ببین


سلام عسیسم
ادرس نزاشتی که ببینم