پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ما چهار نفر

پارک

1391/12/26 21:30
155 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من

امروز بعد از مدتها رفتیم پارک

 

توخیلی امروز بهانه گیر شده بودی معلوم بود حسابی حوصله ات سر رفته بود تا حدی که من

دعوات کردم توبیشتر گریه کردیگریه منم بی خیال خونه تکونی شدم     لباسات تنت کردم راه افتادیم

طرف خونه خاله ولی وسط راه بابا زنگ زد  گفت برید پارک تا منم بیام

وارد که شدیم واییییی تو گربه دیدی دویدی دنبالش اون می دوید من می دویدم بالاخره بزور راضی کردمت

اما تو مجسمه آهو را دیدی دوباره شروع شد واییییی فقط می گفتی آئو آئو آئو

اما وقتی نزدیک شدیم تو بزرگی مجسمه را دیدی فرار کردی خیلی بامزه بودخوشمزه

بعد هم تاب وسرسره بازی کردی که خیلی دوست داشتی                 

 

 

                                         

 

 بابا امد تو راه برگشت از خونه خاله شکوفه ومادر تو خوابیدی

شبت بخیر نازنینمخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
5 اسفند 91 11:23
سلام عزیز خوبی..گل پسری چطوره خوبه..ای دختر تو از کجا میدونی..از اونجایی که میدونم شاید راس گفته باشی پس تا آبان ماه صبر میکنم..
راسی سمت راست و چپ بک گراندم ی نوشته های ریزی به انگلیسی داره. رو هرکدوم خواسی کلیک کن و برو توو سایتی که از اونجا بک گراندمو انتخاب کردم بعد هرکدومو خواسی انتخاب کن و بزار..


مرسی عزیزم ولی تا 12 ابان هم صبر بده

معصومه
5 اسفند 91 22:25
برو خصوصی..


ممنونم معصومه جان