پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ما چهار نفر

ماه ما

1391/11/24 0:08
134 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من

ماهگیت مبارکککککککککک

چقدر زمان زود گذشت ای کاش میشد زمان دیرتر می گذشت من وبابا لذت باتو بودن را بیشتر احساس می

کردیم چراکه هر روز هرلحظه بیشتر از قبل عاشقت می شویم

برای با تو بودن خدارا شاکریم

امروز چکاب رفتیم اما بخاطر مریضی شما وزن کم کرده بودی قدت هم نزدیک خط بود حالا دوباره باید ماه

دیگه بریم خدا کنم همه چی نرمال بشه ایشالا

بابا به افتخار شما امشب پیتزا گرفته بود قبلا شما توی نه ماهگی یه کم خوردی اما دیگه اجازه ندادم

کسی بهت بده تا امشب که بابا یه کم بهت داد تو فقط طبق معمل نونش دوست داشتی از وقتی غذا

خور شدی عاشق نون هم شدی وهمچنان از هیچ مدل نون خاص نون تازه نمی گذری

همین روزا ولنتاین میشه  همین جا رامناسب می بینم تا به همسرم مهربان وفهیم بگم عشق بزرگ من

دوستت دارم بی نهایت وعاشقتونم عشقهای کوچک وبزرگ من

 

تاریخ دقیقش یادم نیست اما هر چی بود خیلی زود حرف زدن شروع کردی طوری که هنوز یک هفته

مانده بود به دوماهگی اما آقو را واضح گفتی  و6ماهگیت هم دده وبابا را شروع کردی و ماه بعدش ما

گفتی یعنی مامان

کوچولوی من که تا آسمان را می بینی دنبال ماه می گردی میگی ماه تو زیباترین ماه ما هستی

1-2-3را میگی وقتی بهت میگم یک تو میگی دو وهمین طور تا پنج میری جلو واگر بهت بگم 3-2 تو زود

میگی یک

سعی می کنم تند تند بیام تا کارای جالبت بنویسم البته اگر اجازه بدید بوس برای پسر خوشکلمماچ شبت بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایدین
25 بهمن 91 23:29
چه پسر نازی داری پ چرا عکس نداره به ما هم سر بزنید ممنون میشم
معصومه
1 اسفند 91 12:39
سلام مهلا جونم..خوب بیدی؟ ماشاالله به گل پسرییییی..بیا وبم انگاری حرفات درست بوده ها..زودی بیااا..بوسسسسس


خیلی خوشحالم کردیییییییییییی خیلیییییییییییی