پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ما چهار نفر

یه بوس کوچولو

1391/11/13 23:13
191 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

امشب شما یه کار جالب کردی که دلم نیامد بزارمش برای بعدقلبنیشخند

ما که بخاطر باران شدید از خانه بیرون نرفتیم تا مبادا دوباره شما سرما بخوری از آنطرف مامان جونت وعمه

عمو مجتبی وعموحمید خودشان با شام امدن خانه

تا عمو حمیدبهت گفت بیا بهم بوس بده رفتی سراغش اونم چه بوسی لباتو غنچه کردی گذاشتی رو لبشماچ

منو و بابایی میگی از تعجب شاخ در اوردیم تعجببقیه هم می خندیدنخنده

جالب اینجاست که من الان دوهفته است دارم باهات کار می کنم تا بوس کردن یاد بگیری اما شما تنها

چیزی را که بی هیچ خجالتی می بوسیدی مهر نماز بود وبس منو بابا وبقیه ساعتها التماس می کردیم

تا به آرامی وبی صدا لپامون بوس کنی وشما فقط خجالت می کشیدیخجالتالبته در مورد من کمتر خجالتی بودی

اما امشب از اون شبا بود کلی خندیدیمخندهخندهخنده

 

فدای بامزه کوچولومون بشیمخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه
22 بهمن 91 22:47
وااااااااای چه پسمل شیطونی...ماشاالله..ولی خب شمارم بی خجالت بوس میکنه..هزار ماشاالله..راسی ممنون که به وبم اومدی و این سری خوشحال بودم چون آدرسم برام گذاشتی؟