پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ما چهار نفر

اولین مروارید

1394/2/24 0:08
355 بازدید
اشتراک گذاری

گلای قشنگم

نگید یه موقع مامان تنبل بودها  واقعا وقت کم میارم اگر وقت داشته باشم با وجود شما دوتا وروجک

نمی تونم بیام سراغ لب تاپ تا روشن می کنم هرجا باشین زود پیداتون میشه

بهر حال این نیز بگذرد

اولین مرواریدهای خانم طلا بالاخره بیرون اومد البته نه الان 21 فروردین روز تولد حضرت زهرا

وقتی خونه مادر بودیم لیوان اب دادم دستش  یکدفعه دیدم صدای تق تق میاد دست زدم دیدم بلهههه

دندونهای خانم گل بیرون اومده حالا بماند که مادر می گفت چرا تو دست زدی باید عمه میزد

من وبابا هم می گفتیم شاید بچه عمه نداشت اونموقع چی؟

راستی دندون داداش هم روز21تیر دراومد اونروز هم تولد مامانی بود

برای من بسی مایه خوشحالی شد

یواش یواش بیصدا    اومدین میون کباب خورها

خبر بدین به نون دون   گل من دراورده دندون

 

      

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
29 اردیبهشت 94 11:51
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.
مدیران
7 خرداد 94 12:21
اگه واسه وبتون یه خوش امد گویی خوشگل میخواین به من سر بزنینـ