پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ما چهار نفر

شیرنخوردن

1393/6/30 17:15
237 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم از برگ گل نازکترم

 

چی بگم که حسابی کلافه وداغونم تا الان برکردم شاید بهتر بشی اما هیچ تغییری در کار نبود

امروز دیگه یکماه شده که شما تو خواب شیرم می خوری همه روشی هم امتحان کردم اما بی نتیجه بوده

واقعا خسته شدم همه گفتن زود خوب میشه اما کو کجا ؟؟؟

داداشت  یه طور دیگه فیلم داشت وقتی کوچولوبود اون شیرخشکی بود وبا چه بدبختی بالاخره از 4ماهگی شیرم

خورد اینم از شما البته شما شیرخشک فقط دووعده اونم همون روزای اول خوردی اما نمی دونم بخاطر غذا

یاعطر یا اعتصاب و...بود دیگه نخوردی خدا کنم درست بشه که شده معضل

 

عاشقتمممم بهترینم به قول داداشی خداراشکر که خدا تورا به ما داده

 

پسندها (2)

نظرات (5)

زهرا
30 شهریور 93 18:07
اوخ...خاله قربونش بشه.....چه جیگر نازی شده ماشاللله....هزارماشالللله..... مهلاجون روزی هزاربار شکرخدارو بکنی واسه همچین نعمت ماهی کمه خانمی.........عزیزم میدونم خیلی سختی میکشی ولی همش به دیدن یه لحظه روی ماه فرشته ات میارزه عزیزم.....تو لحظات سخت مادریت برا همه اونایی که چندین ساله تو آرزوی مادری کردن هستن دعاکن خانمی بازم بیا دلمون تنگ میشه ممنون خاله جون
دانش اموز مدرسه ی فرزانگان رودهن
30 شهریور 93 19:32
الهی براش اسفند دود کنین به وبلاگ منم یه سریبزنید بچه های موفق
مامان منتظر
2 مهر 93 12:21
خاله دورش بگرده ماشالا چه نازه بنیتا خانم. مهلا جون انشالا که دخترت شیرتو بخوره بازم تلاش کن و خسته نشو.
مامان مریم
18 آبان 93 13:26
سلام عزیزم خوبی مرسی که به ما سر زدی من نت نداشتم مبارکه قدم نو رسیده من دیر متوجه شدم شرمنده ببوس گل پسر و گل دخترتو
مادر بزرگ
22 آبان 93 14:33
نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار . . . تولد آسمانیت مبارک سلام خوشحال میشم به ما هم سر بزنید