پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ما چهار نفر

تولد تولد

1392/8/27 22:07
181 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم بهترینم عزیزترینم

آنروز که تو آمدی بودنمان رنگ گرفت عشقمان معنا شد

تولدت با یه دنیای عشق  مبارککککککککککککک خوشکل من وبابا

خیلی خیلی دوست داریم ایشالا تولد120 سالگیت برات جشن بگیریم

یه خبر خوب دیگه اینه که.....

جمع ما داره چهار نفره میشه ایشالا

وشما هم با تمام عشق میای شکمم بوس می کنی قربون قد وبالات برم نفس من

اگر هم می بینی دیر تبریک میگم بخاطر اینه که تولد شما با تاسوعا یکی بود

دلم رضا نمی داد توی یه همچین روزی بیام تولد تبریک بگم

البته برای شما مناسب با ماه قمری که دنیا امدی یعنی شب عید غدیر یه تولد مناسب گرفتم که هنوز

عکساش بدستم نرسیده بعدا ضمیمه خواهد شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منتظر
3 آذر 92 23:12
سلام دوستم.تولد شازده پسرتون مبارککککککک ی تبریکه ویژه هم برای نی نی تو راهی مبارک باشه خانمی.ایشالا به سلامتی پا به این دنیا بذاره. ممنونم ازت ایشالا خودت هم یه روز این خبر بهم بدی یه روز به همین زودی من باور دارم خودت هم باور داشته باش
مامان منتظر
3 آذر 92 23:14
راستی نشد .خیلی نذر کردم مطمئن بودم که این ماه میشه ولی خدا نخواست.خیلی دلم شکست.