پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ما چهار نفر

کارهای شما

1392/6/13 17:51
159 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هر چی سعی کردم مطالب جامانده را با عکس بزارم اپلود نشد

بازم تلاش خواهم کرد

 

این روزها دیگه کاملا حرف می زنی شعر که می خونم مثل پاییز پاییز تو کاملا اونو می خونی

تلفن بدست می گیری همه اتفاقات خونه را برای همه توضیح میدی فقط خوش شانسم که نمی تونی

بعضی کلماتو درست تلفظ کنی وگرنه چی میشدنیشخندعینک

عاشق فاطمه ورها هستی وجدیدا عاشق عمو مجتبی هم شدی تا وقتی کنارش هستی دیگه سراغم

نمیای

همین جا کمال تشکر بخاطر زمانهای که شما پیششون می مونی تا من به کارام برسم دارمتشویق

اعداد را درهم وبعضی وقتا تا3 میگی اخا من زیاد باهات کار نمیکنم فقط در زمینه تعداد کارمیکنم

که این چندتاست تو میگی

البته خیلی کارا می کنی که بماند برای بعد

نت نمی ذاره عکس بزارم دوباره میام برات می ذارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
15 شهریور 92 17:40
چه عجب خانووم پدیدار گشتین بالاخره
خوبی؟دانیال جاااااااااااااانم چطوره؟
فک کردم دیگه کلا تعطیل کردی نمیای؟
دیگه چه خبرا؟خوبی؟نه دیگه..دیگه حاجی حاجی نرو مکه. زود زود بیا تنبل خانووم..



حالا نمیشه بهت چیزی گفت اما 7و8 ماه دیگه که خودتم بزور تنوستی بیای انوقت بیا بهم بگو تنبل خانوم
مامان منتظر
16 شهریور 92 12:18
ماشالا چه گل پسری داری خدا حفظش کنه.

عزیزم درس دوم تو نظرات گذاشتی؟من چیزی ندیدم


اره برو خصوصی حتما همون جاست
حنانه
18 شهریور 92 23:37
وای قربون پسر که شعر میخونه
دانیال جونم یه کم بیا به از این شعرها به پسر منم یاد بده


ادرس نذاشتی که؟
مامان منتظر
19 شهریور 92 0:31
درس دوم نبود خانمی تو خصوصی هم ندیدم.اگه میشه دوباره بفرست خصوصی میره تو قسمت اخرین نظرات؟