پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ما چهار نفر

شعر خوانی

1392/3/7 23:17
182 بازدید
اشتراک گذاری

شما اولین شعری که یاد گرفتی یه توپ دارم قلقلی بود که به نسبت سنت زود شروع کردی

چند روزه دارم باهات کار می کنم تا شما این چند تای دیگه هم یاد گرفتی

اهوی دارم خوشکله خوشتله           فرار کردم زدستم

دوریش برام مشکله مشتله

تاب تاب عباسی                        خدا منو نندازی

وروجک ناز نازی                          چه کیفی داره بازی

 

پیشی پیشی ملوسم                 می خوام اونه ببوسم ببوتم

مامانم نمی ذاره                        خدایا این چکاره

کلماتی که با رنگ بنفش هست شما میگی وروجک من

وقتی زیاد شیطونی می کنی بهت میگم بلای من تو هم تکرار می کنی بلا بلا

اگر هم کار زشتی می کنی می خوام دعوات کنم زود چشمات به حالت گریه می گیری لبت غنچه

می کنی میگی عزیزوم یعنی اون موقع است که دلم می خواد بخورمت اگر بغلت نکنم زود میای

میگی بوس بوسم می کنی

اگر من خوابم حتما بیدارم می کنی ولی اگر بابا خواب باشه میری نازش می کنی ومیای میگی

مامانی بابا خوابه هیسسسس منم حسودیم میشه

 

فدات بشیم پسر مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدطاها
11 خرداد 92 11:55
باید بگیم ماشالله به گل پسر یابه مامانش با این همه حوصله
ماکه هنوز اندر خم کوچه اولیم


یه کم وقت بزار مامانی تنبل