پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ما چهار نفر

پرنس کوچولو مریضه

1391/11/1 12:05
155 بازدید
اشتراک گذاری

الهی برات بمیرم که دیشب تا حالا تب داری چندروز همه اش جیغ می زنی من که سرما خوردم توهم ز من گرفتی بعد هم دندون در اوردنت شد قوز بالا قوز حسابی بی حوصله وکلافهکلافه

حلا هم نمی دونم این تب از کدومشون نشات می گیره  بهرحال الهی این مدت هم زود بگذره تو هیچ وقت مریضی نسراغت نیاد بشی همون فرشته کوچولوی خودمفرشته

گل پسر من البته این نکته قابل ذکره که شما سه شب هم هست که تقریبا از حوالی ساعت3:30 بیدار میشی تا ساعت 6صبح بعد یکساعت می خوابی ودوباره مشغول بازی من هم این وسط حسابی باهات بازی می کنم تا خسته بشی بخوابی خمیازهخواب

دوستت دارم نازنینمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)