پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ما چهار نفر

بی قراری

1393/12/13 16:06
325 بازدید
اشتراک گذاری

گلای خوشکلم

نگید مامان تنبلی داریما اما چیکار کنم همین الان که دارم می نویسم از خوابم زدم نشستم دارم می نویسم

اخه از صبح انقدر دنبال شماها وکارای خونه هستم که کم میارم

خانم خانما این روزا بی قرار دندون هست خدا کنم زودتر دربیاد تا دردش براش کمتر بشه

اقا دانیال هم 8ماهه بود که دندون در اورد روز تولد مامانی البته اقا بود خیلی اقا سر فقط چهارتا از دندونشا

خیلی گریه کرد وگرنه بقیه اش بی هیچ سر وصدایی خداراشکر جوونه مید کاش بنیتا هم همین طوری باشه

بهر حال که خیلی دلم برای روزای بی دندون بودنش تنگ میشه

قسمت باحال روزای زندگیتون اینه که دانیال میخنده بنیتا هم عمیقا میخنده ووقتی گریه می کنه اونم شروع می کنه خدابرا هم نگهتون داره

ولی حال این روزای عمه اصلا خوب نیست بس که ارشیا گریه می کنه از این دوماه بیشترش تو گریه کردن گذرونده

خداکنم بهتر بشه

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان منتظر
16 اسفند 93 23:55
فدای این بچه های خوشگل برممممممممممم.خدا براتون نگهشون داره