پرنس دانیالپرنس دانیال، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس بنیتاپرنسس بنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ما چهار نفر

دوماهگی

1393/6/4 21:44
208 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک بی همتای من

نامت واقعا برازنده وجودت هست  چرا که زیبای برای من ومن به وجودت می نازم

واکسن دوماهگیت را زدم تا پاهایت را تکان می دادی جیغت به هوا می رفت

الهی بمیرم با شیر نخوردنت همش گریه می کردی

خداراشکر وزنت عالی بود 1200گرم اضافه کردی داداشت هم خوب بود 14کیلو باقد98

60روز راباهم گذراندیم سخت اما شیرین چراکه دلدردهای شبانه تورا خیلی ازارداد اما خوشبختانه

50روزه به اتمام رسید خوشحال بودم که حالا می شود با تو راحت بازی کنم

اما دوامی نداشت چرا که الان 5روزی هست شیرم را نمی خوری مگر درخواب

واین شده معضل  چراکه همش درحال تکون دادنت هستم تا بخوابی من سیرت کنم

خداکنم این نیز بگذرد

واما خان داداشت

این روزها حسابی بهش خوش می گذره یا خونه مادره یا خونه خاله زیبا

از صبح میره تاعصر

اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده حسابی ترسو شده وهر چیزی را به شکلی میبینه

بشدت از جغد می ترسه تاصدایی میاد میگه مامان صدای جغده؟

نمی دونم مقتضای سنشه یا کسی ترسوندتش

بهرحال خدا کنم این نیز بگذرد

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان منتظر
6 شهریور 93 12:31
فدای دخمر و پسملی شما. انشالا که سالم باشن .چرا عکس دخملی رو نمیزاری ذوقش کنیم؟
مامانی وبابایی
پاسخ
ممنون عزیزم سیم رابطش گم کردم دارم می گردم تا عکسا رابریزم روسیستم
ایتک
22 آبان 93 22:07
خانمی خدارو بهاطر نعماتش شکر انشاأاله زیر سایه خودت پایدار و عاقبت بخیر بشن ممکنه گل پسری رو کسی ترسونده باشه !!! اقتضای سنش ترس و وحشت و خیالپردازی نیست !!!! نذار این طو ربمونه و ذهنش رو درگیر کنه دوستون دارم - بوس برا همه تون